8

هم‌افزایی مگنت و یونی‌ژن؛ آینده جدید برندسازی دیجیتال – دی‌ام برد


 دو آژانس حوزه برندسازی و دیجیتال مارکتینگ مگنت و یونی‌ژن، در پی یک همکاری با هدف ارتقای کیفیت خدمات خود و ارائه راهکارهای نوآورانه به برندها، به یک شراکت استراتژیک رسیدند. گفته می‌شود این همکاری موجب خواهد شد تا مشتریان این دو مجموعه از ترکیب تخصص‌ها در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ و برندسازی بهره‌مند شوند.

مگنت در سال ۱۳۹۲ با تمرکز بر تبلیغات دیجیتال در ایران آغاز به کار کرد. با گسترش فعالیت‌های این آژانس به بازارهای ترکیه، امارات و کشورهای حاشیه خلیج فارس، این آژانس اعلام می‌کند توانسته است با برندهای چون کاله، ایرانسل، دیجی‌کالا، اسنپ و بسیاری دیگر همراهی کند.

از طرفی دیگر، یونی‌ژن با رویکرد خود در برندسازی می‌گوید سعی داشته به کسب‌وکارها کمک کند تا هویت برند خود را شفاف‌تر و قدرتمندتر در بازار معرفی کنند. این آژانس همچنین اعلام می‌کند در پروژه‌هایی همچون استراتژی برند گروه صنعتی گلرنگ، به پرداخت ملت و همکاری با برندهای درسا و چرم مشهد موفقیت‌هایی را برای برندها رقم زده است.

در پی این همکاری شایان صفاری مدیرعامل یونی‌ژن توضیح می‌دهد: «این مجموعه بخشی از سهام خود بعنوان یک آژانس تخصصی در زمینه طراحی هویت، استراتژی و تحقیقات بازار در حیطه برندینگ را به شرکت مگنت فروخته است و از امروز یونی‌ژن و مگنت شریک تجاری یکدیگر هستند. این سرمایه‌گذاری مگنت روی یونی‌ژن در بخش مالی و سهام و همینطور در منابع و ری‌سورس‌های مگنت که در اختیار یونی‌ژن قرارمی‌گیرد، برای گسترش و رشد این کسب‌وکار اتفاق افتاده است. منظور از این منابع و ری‌سورس در واقع منابع انسانی، نیرو و مجموعه مشتریان مگنت است که در اختیار یونی‌ژن قرار می‌دهد و بالعکس از سمت یونی‌ژن نیز این منابع در اختیار مگنت قرار خواهد گرفت»

هم‌افزایی مگنت و یونی‌ژن؛ آینده جدید برندسازی دیجیتال 1

حال روابط عمومی آژانس مگنت نیز پیرامون این همکاری به دی‌ام برد گزارش داده است: «این دو آژانس تصمیم گرفته‌اند با هم ترکیب شوند تا مشتریان خود را با خدماتی یکپارچه‌تر و حرفه‌ای‌تر در راستای رشد و توسعه برندهایشان حمایت کنند. هدف این شراکت، ایجاد راهکارهایی مؤثر و پایدار برای کسب‌وکارهاست که بتوانند در دنیای رقابتی امروز، حضور قوی‌تری داشته باشند. این همکاری بین مگنت و یونی‌ژن، با تمرکز بر ارتقای تجربه مشتریان، می‌تواند به عنوان گامی مؤثر در جهت تحول و نوآوری در حوزه برندسازی و بازاریابی دیجیتال محسوب شود.»

هم‌افزایی مگنت و یونی‌ژن؛ آینده جدید برندسازی دیجیتال 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا