نصب کرکره برقی با تکنسین های حرفه ای

پس از مدتی و با افزایش مسافرین شمار افراد ناظر در این ایستگاهها افزایش یافت و شماری خانم و آقا برای نظارت بر دریافت بلیط و سوار و پیاده شدن مسافرین به اتوبوس در این ایستگاهها به کار گرفته شدند. نخست کار تمهیدی برای دریافت بلیط از مسافرین اندیشیده نشده بود و حتی کسی نیز برای مراقبت و دریافت بلیط از مسافرین در ایستگاهها گمارده نشده بود. همچنین بلندگوهایی برای اطلاعرسانی و هشدار به مسافرین تعبیه گشته است. در این ایستگاهها ۱۲ یا ۱۸ در برای ورود و خروج به اتوبوس (شش یا نه در سمت چپ و شش یا نه در سمت راست ایستگاه) که هر یک دارای یک کرکره میباشند که در هنگام شب و تعطیلی بسته میشوند و یک در (در برخی ایستگاهها دو در) برای ورود و خروج مسافرین به ایستگاه نیز وجود دارد. خط ۱۰ به درازای ۲۳٫۵ کیلومتر (۱۴٫۶ مایل) و شمار ایستگاههای آن در مسیر حرکت از مبدأ (دانشگاه علوم و تحقیقات) ۲۵ ایستگاه و شمار ایستگاههای مسیر برگشت ۲۴ ایستگاه است که در دو بازه زمانی ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ (دانشگاه علوم و تحقیقات – پایانه آزادی) و ۱۲ تیر ۱۳۹۵ (دانشگاه علوم و تحقیقات – پایانه آزادگان) افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.

تا آنجایی که بنده اطلاع دارم همگی اتوبوسهای بیآرتی موجود در کشور وارداتی هستند، برای حل مشکل کمبود اتوبوس در راههای کم مسافر شمار محدودی از گونه ۱۲ متری توسط شرکت پیشرو دیزل آسیا تولید و تحویل شده است و همچنان قابل تحویل است. اسفند امسال نیز از نخستین نمونه تولیدی اتوبوس ۱۸ متری این شرکت در نمایشگاه بینالمللی تهران پردهبرداری خواهد شد. ورود اتوبوسهای نو و نظرات شورای شهر نایب رئیس شورای شهر تهران، ورود اتوبوسهای نو به خطوط بیآرتی را اقدام بسیار مناسبی از سوی شهرداری تهران عنوان کرد که علاوه بر احترام به حقوق شهروندی، شهروندان را برای استفاده بیشتر از سامانه اتوبوسرانی ترغیب میکند. این خط از دانشگاه علوم و تحقیقات در شمال غرب تهران آغاز میشود و با گذر از بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه محمد علی جناح و بزرگراه آیت الله سعیدی؛ از اماکن مهمی همچون دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، چهار دیواری، پونک، فلکه دوم صادقیه، ایستگاه مترو صادقیه (خط ۲)، ایستگاه مترو میدان آزادی (خط ۴)، میدان آزادی، پایانه شهید سروی، ایستگاه مترو نعمتآباد (خط ۳) و ایستگاه مترو آزادگان (خط ۳) گذر کرده و در نهایت به پایانه آزادگان در جنوب غرب تهران منتهی میشود. شهرداری تهران بدون توجه به تبصره ۱۳ اقدام به خرید اتوبوسهای دوکابین خارجی از محل اعتبارات خود یا همان عوارض شهروندان نمود که بر خلاف ادعاهای آن سالهای مسئولین وقت شهرداری تهران، در سال ۱۴۰۱ چمران رئیس شورای ششم شهر تهران و رئیس وقت شورای شهر سوم (راه اندازی خط ۱ اتوبوس تندرو در سال ۱۳۸۶) اعلام رسمی نمود که با همکاری دولت و معافیتهای مالیاتی و گمرکی دولت وقت در سال ۱۳۸۷ و بعد از آن اتوبوسهای دوکابین با حمایت دولت از چین وارد کشور شدند.

پرسنل و نصابان کرکره برقی و درب کرکرهای شرکت آتی در تمام دورههای آموزشی مربوط به نصب و راه اندازی انواع درب کرکره برقی پارکینگی ، کرکره برقی مغازه ای و … اگر میخواهید درب کرکرهای عملکرد درستی داشته باشد بهتر است قطر لوله آن از 11 کمتر نباشد. اگر موتور کرکره برقی توبولار بود؛ قطعاتی که بر روی شفت یا لوله قرار میگیرند شامل شفت 8، اندکپ و یاتاقان، 4 عدد تیغه مونتاژ شده و موتور توبولار است. در یک سمت شفت اندکپ جوش داده شده و در سمت دیگر موتور توبولار بر روی شفت بهوسیله پیچ سر عدسی متصل میشود و بعد از آن تیغه مونتاژ شده شفت را بالا میبرند و توسط پیچ و مهره دو سمت موتور و اندکپ را به لوله وصل میکنند. باوجود همه مشکلات و مسائل ایجاد شده بر سر راه این پروژه، شهرداری تهران با حمایت شورای شهر تصمیم به ادامه اجرا طرح گرفتند. سرعت نصب و راه اندازی کرکره برقی بسیار بالا است.

البته در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز از کرکره برقی توکار استفاده می شود. عدم توجه و دقت لازم هنگام نصب ریل ها با عث اختلال در عملکرد موتور و تیغه های کرکره برقی خواهد شد. 5. تیغه ها به صورت ریلی بر روی یکدیگر سوار می شوند، تیغه ها به تعداد مورد نیاز مونتاژ نموده و کپس ها را در محل های صحیح نصب نمایید. سعی کنید پس از نصب و راه اندازی کرکره برقی هرچند وقت یکبار محل اتصال تیغههای کرکره برقی را با آب و مواد شوینده، شستشو دهید. 2. صفحه پلیت را در محل خود نصب نمایید. این مرحله هم دارای اهمیت بوده و برای نصب صفحه پلیت نیز باید از ابزار اندازهگیری مانند تراز لیزری یا شلنگ ترازی استفاده نمود. به عنوان مثال اگر ارتفاع تا سقف 4 سانتیمتر باشد صفحه پلیت باید 12 سانتیمتر پایینتر نصب شود. ↑ «رئیس پلیس راهور ناجا خبرداد: عدم هماهنگی باپلیس در اجرای بیآرتی جلوگیری از احداث بیآرتی در صورت ارائه نشدن طرح به شورای عالی ترافیک بررسی علت در دسترس بودن بیش از حد بنزین». ↑ «چمران در گفتگو با ایسنا:پس از پایان بررسیها مشخص میشود که بیآرتی نیازمند مصوبه شورااست یا خیر؟ نصب و راه اندازی کرکره برقی نیازمند تخصص و تجربه می باشد.

خروج از نسخه موبایل